Meryemaaa Arkadaşlar 10+4gunluk hamileyim idrarını yaparken yanma oluyordu bugün doktora gittim yoğun bir idrar yolu enfeksiyonu n var dedi ve karaciğer enzimim artmış acaba enfeksiyondan dolayı mı sizde de oldu mu ??
Sarellamm Meryemaaa benim de karaciğer aynıydı vitamin yazmıştı hepsini bırak dedi ve içmedim bir süre sonra geçti 33 haftalığım hala da enfeksiyonum var😏bitmiyor
Yavuzum1202 Enfwksıyonu kucumsemeyin erken Doğuma kadar gidiyor ben hamıleyken çok çektım gençmiş olsun