Aminea Arkadaşlar idrarım bastırdığında bugün ilk defa oldu her gideceğim zaman karnımda sertleşme oluyor sanki bebek kasılıyor gibi böyle bişey yasayan var mı
Esra7261 Aminea kaçıncı haftadasınız. Onlar yalancı kasılmalar sanırım. Kasılma olunca özellikle idrar ihtiyacı hissediliyor sanırım. Bende de oluyor
BMA Esra7261 aa bilmiyodum hic benimde tuvalet ihtiyacim ildugunda karnim tas gibi oluyor bazen acı bile hissediyorum yataktan kalkarken
szmdc Bende de oluyor aynısı ama benim 20. Haftalarda falan başladı doktor tahlil falan istedi ama temiz çıktı enfeksiyon da yoktu neden oluyor bilmiyorum 24+1 deyiz şuan hala geçmedi
Aminea Mergulce aynı benimde canım bi tane tek kullanımlık içtim bi işe yaramadı suan da fitil kullanıyorum
bebiskom bildigim kadariyla normal bu his.aynisi bende de var bebek büyüdüğü icin idrar kesesi asagiya dogru iniyor bu yuzden o his oluyor hatta bence hamilelerin paytak paytak yurumesinin sebebide bu .ben idrar sıkıştırınca aynen o sekilde yuruyorum
Esra7261 Aminea evet. Banu çiftçinin bununla alakalı videosunu izliyebilirsiniz. Net olarak açıklıyor.