Kivilipastaa normal normal canım korkma birşey olmaz Allah’ın izniyle hormonlarımız sürekli yükselişte olduğu için kabızlık kaçınılmaz oluyor yani tuvalette ıkınma şakın ben sadece duphalac kullanmıştım doktorum vermişti ama baktım işe yaramıyor hiç birşey yapmıyorum herşeyi denedim yani