Merver İlk kızım sezeryanla doğdu çokk rahat doğumum geçti sonrasıda cok rahattı ama bu ikinci gebeliğimde biraz fazla agrım var ikinci sezeryanlar dahamı zor oluyor ?
Bsraymc Merver ben ilkinde baya zor toparlanmıştım ağrı vs.çok olmuştu 🙁 2.sezeryanım olucak Haziran’da inşallah ama gözüm korkmuyor değil,ama genelde burda okuduğum kadarıyla 2.sezeryan daha kolay toparlanıyormuş hakkımızda hayırlısı 🙈
Zuzu97 Merver 1 mayısta 2.sezeryanım oldu gözünü korkutmak istemiyorum ama çok fazla ağrım var ilkinde o kadar kolay o kadar ağrısız olmuştu ki bu da öyle olur diye düşünürdüm hep ama yanılmışım..
Merver Bktkzycnyt ilki cok kolaydı ama ikincide biraz agrılarım fazla olunca korktm acıkcası daha doğum olmadan bunagrı var hesabı
Merver Bsraymc ay inşallah öyledir ilkinde ne agrı ne doğum yapmıs gibiydim cok şükür bunda korkuyorum dikiş yerlerimde yatakta dönerlen agrı oluyor simdiden dönemiyorm o zaman napıcam kaygısı basladı
Hacer67 Evet iki daha kolay ilkinde zaten acemi oluyorsun benimde 3 sezaryanim olucak çok az biz zaman kaldı 2 hafta kadar korkmuyorum değil yani kesik üzeri kesik bişey olur mu ki
Hacer67 Merver ilk kinde hiç bişey anlamadım 2 sinde de canim yanmadı 3 te neolur bilemicem korkmuyorum degil yani korku basiyo gunler yaklaştıkça
Merver Zuzu97 tamda anlattıgın gibi işte ilki o kadar rahat gectiki bunda korkuyırm hala ağrıların varmı agrı kesici kullanıyomusun birde ilk sezeryanla ikinci arasında ne kadar süre var benim 21 ay oluyor
Zuzu97 Merver evet ağrıkesici kullanıyorum hala zaten hastaneden çıkmadık..ben 3 ay sonra hamile kaldım ilk sezeryandan 1 yıl sonra 2. sezeryan oldu onunda etkisi çok.çok erken hamile kaldım çünki
Gizem_miros Zuzu97 canim niye daha hastaneden cikamadin dogumda sikinti oldumu sende ve bebekte bilgi verirmisin benim oglumda 5 aylikti hamile kaldim 3 ay kaldi doguma