Ozlemmut Bayanlar 5 haftalık hamileyim ama hafif hafif kanamam var ve çok korkuyorum neyin nesidir acaba bilen varmı ?
BaharSefvan Ozlemmut canm doktora git kese etrafnda kanama vardır muhtemelen. İlaçla tedavi olursın inş bebeğini sağlıkla alırsın kucağına
Drgnbusra Ozlemmut benimde 6 haftalık çok yoğun kanamam olmustu Allah'ın izniyle hiçbir şey olmaz doktora git ilaç başlıyorlar
Ckrmtlrcnsb Acil doktora git hemen canım düşük tehlikesi hiç vakit kaybetme önlemini alırlar inşallah 🤲🏻
Hmyro123 Ozlemmut başın sağolsun ALLAH tekrarını yaşatmasn bebeğini sağlıkla sıhhatle sana bağışlasın inşallah 🙏🙏