yagmurunannesii Kızlar yarın nasipse sabah 8 de yatışım yapılacak 37+3 üz. Normal Doğum olucak Allah’ın izniyle. Kızım yağmur geliyor😍 Hem çok korkuyorum hemde çok heyecanlıyım. Ne yapacağımı bilmiyorum. Siz Doğuma giderken nasıldınız nasıl geçti paylaşalım biraz🙏 İlk gebeliğim tecrübesizim
Mevoli yagmurunannesii allah yar ve yardımcın olsun. Bebeğini sağlıkla al kucağına inşallah bol bol dua et 🤲😘
yagmurunannesii Medine55 hayır gelmedi canım bir kaç cm açılmam var ara ara da sancılarım oluyor. Lekelenmem oldu bi kaç kere. Bu sabah da pembemsi akıntım oluştu.