Serifeee Kizlar 20 haftalik hamileyim ama şmdiye kadar doktorun verdiği hiçbir ilaci düzenli kullanamadim .ilaç kullanmayi sevmiyorum daha doğrusu ,ilaç yerine yiyceklerden almaya çalişiyorum bütün yararli şeyleri.ben gibi olan varmi acaba🤔
Ayguns Serifeee canım senin gibi olan çok kişi okudum için rahat olsun eskiden annelerimiz vitamin omega falan mı kullanmış sanki. Ama sen yine de ihmal etme şuan yediğimiz şeyler pek de sağlıklı değil her şey hormonlu. En azından vitaminini falan aksatma
Minnakanne61 Serifeee bende senin gibi ilaç içemiyorum ara ara içiyordum. bugün rutin kontrol için test yaptırdım Vitamin eksikliği çıktı.
Serifeee Bebek için kullandiğim bi vitamin yok zten sadece d3le demir ilaci verdi doktor oda benim için galiba😊ilaçlari kullanmama rağmen kilosu fln gayet çok iyi bebeğimin 😊hatta ilaçlari düzenli kullanan arkaďaşiminki benimkine göre düşük bile😊