Çarşamba akşamı kanamayla hastaneye yattım. Ciğer geliştirici iğneler ve pruloton iğne yapıldı . Kanamam durdu ama 1 cme yakın açılmam var . Bebeğim şu anda 27+1 haftalık . Başına böyle şeyler gelen ve erken doğum riskini atlatanlar var mı ? Kızım ve benim için dua ederseniz çok sevinirim