esin9927 canım ben yaklaşık 1 buçuk 2 aydır çekiyorum ağlıyordum resmen ağrıdan bol bol su iç acile gidiyodum parol serum iyi geliyordu bitek 2 tane antibiyotik ve 1 fitil kullanmama rağmen geçmedi umarım senin geçer tek kullanımlık monurol toz biraz hafifletti