ArzuMurat Bebeğinizin hareketlerini hissedip hiç gördünüz mü ben hala görmüyorum ve de hissetmiyorum ama çok ağrım oluyor karnımda 😑
ArzuMurat Pamukgirl karnım çok ağrıyor özellikle sol tarafı kontrolüm var 2 hafta sonra doktoruma sorucam ama korkmaya da başladım
Ebrulin Kizlar 20 den once hissetmemeniz cok normal stress yapmayin 20 ci haftadan sonra hergun daha fazla hissedeceksiniz insallah
Pamukgirl ArzuMurat aynen bende 2 gündür ağrım var kasık ağrısı karın ağrısı karışık inşallah bişey yoktur sağ sağlim alalım kucaklarımıza 🙏