mutlu__son1209 karındansa hele görünmemesi çok normal canım.İlk 3 ay hatta kese de bebek de çok küçük olduğu için doktorlar genelde alttan bakar.Şu an kese iyice küçük.Alttan bakınca bile zor görünür zaten,neden karından baktı şaşırdım.Bir dahakine görünür,endişelenme,umarım alttan bakar bu kez.