gulertkn
Daha önce izmir ve antalyada yaşamış birisi olarak evlendikten sonra antalyaya taşındım. buraya dair pek bi bilgim yok. şuan kepez devlet hastanesine gidiyorum ama pek memnun değilim doğumda burasının pek iyi hizmet edeceğini yada beni mutlu edebileceğini pek sanmıyorum. kendimde bi ebe olarak az çok ilgilenme derecelerini biliyorum. daha önce marmara eğitim ve araştırma hastanesinde staj yaptığım için bu hastane ve kepeze yeni açılan özel hastaneyi beğenmedim. Sizin düşünceleriniz nedir????