Nur66 kendini sıcak tutmaya bak içtiğin suyu da sıcak tut mümkünse yani dolaptan falan içme bende bunu 4. Ayımın sonuna kadar çektim. Allah yardımcın olsun bir de bacaklarını kendine çek bebeklere yapıldığı gibi kendine yap. Aşağıya eğilip kalkmaya çalış ve gaz yaptığı söylenen şeyleri azalt mümkünse ben böyle böyle yaptım ama bu biraz zamanla geçiyor gibi geldi bana inşallah seninkide hemen geçer