Epidural normal Doğum yapmış anneler düşüncelerinizi çok merak ediyorum gerçekten anlatıldığı gibi daha mı kolay oluyor bazısı hiç tavsiye etmiyor sonrasında baş ağrısı oluyormuş ya da sürekli bel ağrısı yapıyormuş birde açıklığı yavaşlattığı söyleniyor...epidural normal Doğum yapanlar lütfen cevaplasn düşüncelerinize göre bende kendimi şekillendireceğim