Minikbebis Çok fazla gaz çıkartıyorum sanırım bazen tutamıyorum bile üstüne sürekli bir geğirme ağızda acı tat hissiyatı var normal mi sizce kızlar 🙄
Depresif_polyanna Minikbebis 27.haftadayim hala o iğrenç tat ve gaz gitmedi benimki anormal diye düşünüyorum artik😒