PasaninAnnesi Hamilelikte folik asite kendimiz mi başlamalıyız yoksa doktor mu veriyor 3 seferdir gidiyorum doktor birsey demedi ama sormak istedim
Suzi PasaninAnnesi doktor veriyor bana 5 haftalıkken gittim de kullanmalısın demişti kaç haftalıksınız
[silindi] PasaninAnnesi bence direk vermesi gerekiyordu. Hatta hamilelikten 3 ay önce kullandırmaya başlatıyormuş doktor. Ama ben hamileliğimi 6.haftamda öğrendiğim için 6.haftalık hamikeyken kullanmaya başladım 12.haftamda bitirdi doktor. Doktor veriyor ilacı doktorunuzu değiştirin ya da sorun isterseniz.
Alinmavi PasaninAnnesi hamilelikten 3 ay once baslaniliyor bana hamile kalmadan vermisti hamileligin 3. Ayina kadar da en az kullanmalisiniz. Siz hatirlatin mutlaka hatta daha fazla beklemeyip sorun bence telde.
Ozdry PasaninAnnesi merhaba ben hamile kalmadan once basladim ve doktorum multivitamin bakik yagi ve folik asit verdi 9 ay boyunca kullancaksin dedi hatta sonrasindada mutlivitamini kullanabilirsin dedi emzirdgin donemde bence aksatma hemen sor doktoruna bebek icin hepsi onemli 😉
PasaninAnnesi Suzi 5 haftaliğım şuan sadece 2 bardak süt ve 1 yumurta dedi ilac konusunda hicbirsey söylemedi 3 seferdir gidiyorum bugun kesede gördük ama folik asit falan bisey demedi
PasaninAnnesi [bilinmeyen] iyi aksamlar 😊🙋 doktorum birsey demedi benim de haberim yoktu acikcasi arkadasim folik asite basladin mi diye sorunca benimde aklima takildi 😊
Oge PasaninAnnesi evet alabiliyorsun çok da pahalı değil söyle hamileyim folik asit istiyorum de verirler
Mi1007 PasaninAnnesi vermesine gerek yok bana göre çnkü folik asit hamile değilken bile kullanmamız gereken bişey. Sadece 3 aymı 9 ay mı kullanayım die sorun
Eylem PasaninAnnesi bn cocuk istedgmi söylediğimde başlatmıştı gebe kalmadan 2 ay önce 3.ay kaldm 3 ayda öyle devam ettim cnm