Sevda49 Arkadaslar meraba benim bebegim henuz 45 gunluk dun agliyordu cok bagirdi bezini degistireyim dedim bi baktim ki bebegin bikini bolgesinde sislik vardi hemen acile goturduk fitik olabilir dedi bugunde cerraha goturduk ameliyat dedi nolur bebegi ameliyat olan yada basina boyle bse gelen varsa soylesin cok kotuyum perisanim nasil ameliyat ettireyim kucucuk bebegimi 😢
Pamugum Sevda49 canım ben etrafımda çeşitli sebeplerden dolayı amlyat olan bebek çok duydum. Rabbim şifa versin Allah’ın izniyle birşey olmaz inşallah
Seva_Sevaaa Sevda49 benim de kardeşiminde kuçuklukden orda öyle bisey vardı ama sonra geçti geçmesde bişey olmuyor
Bebekim123 Sevda49 hiç korkma canım tamamen Allah’a teslim ol benim yeğenim de 40 günlükken ameliyat oldu ve yaşama şansı çok düşüktü bizim de organları yer değiştirmiş düşün 😢ama sonsuz şükürler olsun yaşadı şuan 4 yaşında
Mahbuss Sevda49 canım bende de doğduğumdan beri var halada var küçükken gitmiştim 12 yaşında felan bişey bulamadılar daha da gitmedim ama eğer hamileliğimde felan sıkıntı olursa doktora gözükücem arada ağrı yapıyor çünkü
Sevda49 Bebekim123 tesekkur ederim insallah sagsalim atlatir bebegim salu gunu ameliyat olacak dua edin ne olur anne yuregi dayanmiyor😢
Bebekim123 Sevda49 daima canım sen de bol bol dua et teslim ol Allah’a İnan o zaman herşey daha bir aşılası oluyor