Bkr KıZlar bu sabah bir sancı ile uyandım sonra pembemsi kanama doktora gittim kesede kanama var dedi bol bol dinlenmelisin birde progestan iğne ve hap verdi benimle aynı durumda olan varmı? İlk haftalarda da hiç bişeym yoktu herşey yolundaydı 😔
Mz93 Bkr bamada 13.haftada oldu kendini sakın yorma full istirahat yemek dahi yapmadım ben. Tuvalet harici ayaga kalkmadim namazi bile oturarak kıldım. Gecmis olsun birde stres yapma Allaha tevekkul et dua et
Cansu22 Cok geçmiş olsun . Eğer sirt üstü yatıyorsanız sola yada saga dönerek yatin. Çünkü sırt üzeri yatmak bebeğe giden kan akışını yavaslattigi için düşüğe bile neden olabilyorms. Insallah kanamaniz geçer sagsalim kucaginiza alırsınız yavrunuzu💕🙏