Dilrubazehra 21+6 haftalık gebeyim biraz önce küçük bir kanamam oldu korktum biraz. Kötü bür şey olablir mi bebeğime arkadaşlar 😞Yaşamış olan arkdaşlar var mı aramızda?😞
Neseozkan Dilrubazehra bence doktorunu ara sor yada bi acile git canım biz bilemeyiz yanlış bilgilenme bence burdan
Dilrubazehra Küçük ilçede görev yapıyorum. Acikde kadın doğumcu yok ve şuan elektirij bike yok çok yağmur var ve il merkezi bir saat 😞😞😞😞