eslmhsyn12 Kızlar karnım büyüdüğü için geriliyor sanırım ve beni çok rahatsız ediyor krem olarak ne kullanacağımı bilmiyorum evde farmasinin el ve vücut losyonu var onu sürüyorum iyi geliyor. Sizin tavsiyeleriniz nelerdir siz neler kullanıyorsunuz ?
Neseozkan eslmhsyn12 doğal zeytinyağı vazelin krem bide lierac çatlak önleyici üçünü kullanıyorum çatlağım yok 31 haftalık hamileyim
Depresif_polyanna eslmhsyn12 aynısefa balsami var farmasinin o da güzel yağlı bi yapısı var bi de çok güzel kokuyo
MiniAzra eslmhsyn12 kesinlikle birşey kullan ben çatlamadım çatlamam diye birşey kullanmadım göbeğim deil ama kalcam çatlamış. Bugün fark ettim
Mervekasap eslmhsyn12 lierac çatlak önleyici kullanıyorum canım bende ama etkisini bilmiyorum daha yeni başladım bu hafta bakalım nasıl olacak
Baharmurat Neseozkan dogal zeytınyagı camasırımıza ustumuze surulur ama ya bitlenirsek 😊bende sudocrem ve bebe yagı kullanıyorum ama lıerac alıcam benfe
Kmlc 34 haftalık hamileyim benim de çatlağım yok lierac kullandım her akşam sürdüm bitince mustela aldım onu da bitirdim dönüşümlü şekilde lierac mustela kullandım umarım ben de son haftalarda çatlamam 🙏🏻
Neseozkan Baharmurat sabah kalkınca sürüyorum kahvaltı hazırlarken falan göbeğimi açık tutuyorum emiyo zaten bi süre sonra 😊
eslmhsyn12 Peki arkadaşlar bu lierac dediginiz krem jel mi ? Internete baktım ama farklı farklı çeşiti var fotoğraf atabilir misiniz hangisinden kullanıyorsunuz
Mervekasap eslmhsyn12 [url=https://hizliresim.com/NnMWVQ][img]https://i.hizliresim.com/NnMWVQ.jpg[/img][/url]