Pyrz86 Bugun tam 38 haftalık ve 3.300 gr dedi ve çok bencede yanılma payı olur biliyorum ama ben SSVD adayıyım şimdide kilo almasın diye uğraşacağım nasıl olacaksa 🤷♀️
Pyrz86 Eda4142 normal doğum mu olacak nasipse bebeğin kilosu için bişey dendimi böyle giderse zor normal olur diye?
Pyrz86 Eda4142 benimde 38 haftaydı dün 3,300 dedi daha kilo almasa iyi olur dedi çünkü normal doğumu zorlaştkrır diye benim ilk doğumumda çatım dardı şimdi ssvd istiyorum nasipse🤲