Dlnkumsal bende sizinle aynı durumu yaşıyorum 26+6 haftaligim 2 hafta önce başladı bu ağrılarım kramplar beni sabah ağlaya ağlaya uyandırıyor bilekten dize kadar olan kisim kasılıp kalıyor eşim varken sağolsun masaj yapıyor biraz hafifliyor ama gün boyu seke seke yürüyorum ve dikkat ederseniz kramp oluşan ayak diğer ayaktan daha çabuk ve biraz daha fazla şişiyor yani bende öyle oluyor onu farktettim kontrolume var daha doktoruma soracağım belki bir dolaşım bozukluğunun sebebi de olabilir