Canimyavrumm Kizlar 24 hafta 5 gunluk hamileyim sık sık karin agrisi yasiyorum ve akintim cok oluyor karin agrim dayanilmiycak gibi oluyo sizce erken dogum belirtisi mi
Nerm7n Canimyavrumm Canım anormal bir durum seziyorsan muhakkak doktora git. Devletten randevu alamıyorsan acile yada özele
MelekAnnesi52 Canimyavrumm akıntı belli haftadn sonra artıyor uygulama da da yazıyor ama karın ağrısı için bişey diyemiyorum 🤷
Bertevc Akıntınız çok oluyorsa enfeksiyon veya mantar olabilir ona bağlı da karın ve kasıkta ağrı hissedebilirsiniz doktora gitmenizde fayda var büyük ihtimal ilaç başlar enfeksiyon varsa şikayetlerinizde geçer
Canimyavrumm Kendi doktorm devlette ve bana hic bir seklde bilgi vermiyo ne bebegimin boyunu ne kilosunu hic birseyini bilmiyorum soylemiyorda duzgn ilgilenmiyorda bundan sonra doktor degistirsem bir sknti olur mu sizce daha ii olur mu
Hafsamm Canimyavrumm canım nE sıkıntı olcak değiştir dr yi Doğum da bile değiştiren çok oluyo inşallah mühim bişey Yoktur 🤗
Canimyavrumm Teste bisi cikmamisti dnde karn agrisi falan var demistm acilde 2 serum verdiler ama bebeime falan bakmiyorlar