Gulsen1989 Bsra_ayz benim de bayadır akintim vardı salı günü tahlil yaptırdım hem mantar hem enfeksiyon çıktı 🤪
Gulsen1989 Bsra_ayz benim de akintim var doktor suyun mu geliyor bakalım mı dedi istemedim 45 dk bekliyormussun bi ped veriyolarmis. Ultrason da suyun iyi görünüyor dedi. Büyük ihtimal senin enfeksiyonun var
Bsra_ayz Gulsen1989 inşallah öyledir canım. Bide üstüne afedersin ishalim var biraz endişelendim. Eşimde yok yanımda. Terddutte kaldim