Gulgulcan valla canım bende 1-2 haftaya öğrenirim diye düşünüyordum ama erkek bebekler 13 haftadan sonra kız bebeklerde 20 haftaya kadar yolu var diyorlar bende çok merak ediyorum ama biraz sabırla bekleyelim hem en doğrusunu öğrenirsin kız diyip sonra erkekmiş demeleri falan daha kötü olur inşallah gönlünden geçendir 🙏