Adass
Hamile kalmadan önce kan uyuşmazlığı ile ilgili bişey yapmamız gerekiyor muydu arkadaşlar? 22 haftalık hamileyim. Doktorum 6 haftalıkken 1 kez indirekt coombs testi yaptı ve 28.haftada kan uyusmazligi ignesi yapulacak dedi.Geçen hafta amniyosentez yaptirdigim için kan uyuşmazlığı iğnesi yapıldı bana. 28.haftada da yapılacak mi acaba