Eylul0212 Elvannn ilk defa 18. Haftada hissetmeye başladım 🤗 şu an 22+2 yiz arada tekmeliyor oğluşum 😂😂😂
Eylul0212 nimett 12 haftalık hissetmenize imkan yok o psikolojiktir. Benim de ilk gebeliğim 18. Haftada hissetmeye başladım şu an 22. Haftadayiz 🤗
yigitmom_ Eylul0212 18 haftama 7 hafta var insaAllah o duyguyu bende yasarim dort gozle bebegimi hissetmeyi bekliyorum😍
MerveSinan 17 18 seyirme gibiydi.19+1 de net hissettim.Simdi 24+2 yiz.Yerinde durmuyor hele aksamları yatınca :)
Eylul0212 yigitmom_ inşallah cnm bnm yaşayacaksın az kalmış 🤗 Allah'ım isteyen herkese nasip etsin insallah bu duyguyu 🤗😍