Asafveannesi Kızlar bugün bebeginm 4050 gram geldi yarına sezaryan için gün verdi doktorum. Spinal sezaryan olacağım Allah nasip ederse tavsiyeniz var mı spinal sezaryan olanlar?
Aspenya44 Asafveannesi kesinlikle spinal. Ben ikisnide denedim. Spinalin tek kçtü yanı şu oldu miğdem çok bulandı çok öğürdüm dikişlerimi kötü yaptı salladığım için. Keşke o an bayıltsaydı beni ama anlamadım niye böyle olduğunu. Genel kesinlikle berbat.
Asafveannesi BMA tamamiyle bayılmak istemedim o anı kaçırmak ve narkoz etkisinden çıkmakla uğraşmak istemiyorum
birdirbir BMA zorunlu bir durum olmadıkça genel anestezi tercih etmeyin derim. 2 çocuğum da genel anestezi ile oldu. İnanın her açıdan daha zor.
BMA Asafveannesi bende ama korkudan bayilma gibi bi dururmum var ve burda kesilenleri hissediyorsun falan diyolar oan korkarmiyim bilmiyorum kararsizim yoksa ilk dogdugunu ilk aglamasini cok istiyorum görmek
istkizannesi BMA canım üç çok yakın arkadaşım spinal oldu. Hepsi sıfır his diyor. Doktoruma genel der demez ne geneli ya sene 2019 konusunu bile etme dedi. İçin rahat olsun genel olan kalmadı cidden artık
Hayal_Demir Asafveannesi kadin dogumcular kararı anesteziye bırakıyor. Anestezi de kimi direk genel yapiyor kimi de direk epidural/spinal hic belli olmuyor
BMA birdirbir öylemi halamin kizida genel ol diyip duruyo kendi öyle oldu diyo uyuyyon uyaniyon yaninda bjraz aklima o soktu daha cok spinal öneriyor burdaki herkes doktorumla konusucam tesekkur ederim canim
Kahramanlar Sağlıkla gelsin minnağın inşallah canım Mayıs bebeleri geliyor yavaş yavaş bizede 12 gün kaldı 🙈
merved Kızlar 6 gün önce spinal oldum ben. Ve iyikide spinal olmuşum o anı görmek muhteşemdi acı asla hissetmiyosunuz kesilirken sadece dokunmalar felan hissediliyo o da bişey değil zaten. 😊
BMA istkizannesi oyle mi diyosun ya ne bilim ozaman bende konusucam doktorumla yoksa cok istiyorum oglumun ilk dogus anini görmeyi😍
istkizannesi BMA dua ede ede gir canım zaten bebeği beş on dk da çıkarıyolarmış. Ondan sonra kötü olursak söyleriz o zaman da sakinleştiriyolar
BMA istkizannesi tamam canim valla siz ikna ettiniz bide bi arkadas içime sindi bu🤭🤭hadi hayırlısı sag salim alalin heoimiz insaAllah bebislerimizi kucagimiza❤❤🤰🏻
istkizannesi BMA amin canım inşallahh🙏🏼 Bu arada hepsi de hemen ayaklandı. Baya baya hemen yani. Ertesi gün:) o yüzden iyi düşünelim iyi olsun