Esracetinerr Bu hastanede hakkında düşüncelerinizi yazabilirmisiniz? Önerebileceğiniz doktor varmı acaba?
[silindi] Esracetinerr o hastanenin yeni dogan yogun bakımı yok Deniz hnma gitmişti benim kuzenim memnundu ama hala orda mı bilmiyorum
seyda38 Esracetinerr ben gidiyor canım basından belli 35 haftaligim serife tugba kahraman a gidiyorum memmunumda
Kbrbrhn Esracetinerr bende gebeligimin basindan beri oraya gidiyorum 20. Haftamdayim doktor türkan çağlıyan çok memnunum tavsiye ederim
Esracetinerr Çok teşekkür ederim türkan hanımı çok öneren oldu. Haftaya Perşembe kontrolüm var türkan hanıma randevu alayım