AnlatmayaGerekYok Yaz_08 son haftalarda birçok hastane yapıyor gözünü korkutma anlık bir şey ben hiç zorlanmadım
Yaz_08 AnlatmayaGerekYok cok tesekkur. Ederim anneme sordum o ne oyle yaptirma falan dedi niyeyse anlamadim yani
AnlatmayaGerekYok Yaz_08 hayır yaptır belki çatın çok dar normal doğum sana göre değil nerden bilecek doktorlar
Yaz_08 AnlatmayaGerekYok hacettepeye gidiyorum hic bahsetmediler egitimde falanda yaparlarmi bilemedim
AnlatmayaGerekYok Yaz_08 37.haftada yaptılar bana canım burdan okuduğum kadaroyla 35ten sonra yapıyor çoğu doktor