Eylemgmsky 11 haftalığım kanamam başladı 3 gündür kanama oluyorum bebeğim gayet iyi ama benim gibi başka olan varmı ?
Sirius Eylemgmsky benimde aynı şekilde. İkiz benimkiler 1gün sürdü. Kımıldamadan yatıyorım. Bebeklerim iyi çok şükür
ozgurhayalim Siddetli bir kanama mi? Benimde o haftalarda kanamam oldu 16. Haftaya kadar. Su an 25 haftalık olduk şükür
Leylak83 Sinembuse bebeğin eşi ( plesantasi ) rahim ağzının üzerinde yerleşmiş ise kanama olabiliyor...