Cansu57 Merhaba hanımlar birşey sormak istiyorum aramızda devlet hastanesinde normal doğum zorlanmadan zorunlu sezaryen olan var mı varsa 40 haftanın dolmasını beklediler mi
Ysmnkrcy Beklemiyorlar.beni 39.haftada almışlardı sezeryana bekleyelim dediğim de cocuk kanala inerse zor olur sezeryan demisti
Ysmnkrcy Şuan 2.gebeligim ilki bebegin makat gelişi olduğu için sezaryen oldum bana kalsa beklerdm ama doktor oralı olmadi ama şimdiki aklım olsa kesinlikle beklerdim ben cerrahpaşa da yaptım doğumu ama gayet iyiydi özel odamda vardı
Cansu57 Ysmnkrcy anladım canım benim ilk gebelik bebek iri olduğu için sezaryen semt poliklinik doktorum dedi doğum yapacağın hastaneye belirt diye ama gittiğim devlet hastanesi başkasının ne dediği bizi ilgilendirmez dedi
Ysmnkrcy Yani ölçümler her hastanede değişebiliyor ama normali önce denemeni tavsiye ederim olmazsa da tabiki sezeryan olursun ki benm gayet iyi gecmsiti