Neslihancoskun Arkadaşlar şuan 7+5 deyim doktorda 6+4 olarak gördü bugün bebeğimin kalp atışlarını duyduk gayet normaldi ama kesenin yanında leke olduğunu kanama yada lekelenme olabileceğini söyledi ve düşük tehlikesine karşı progestan yazdı böyle bir şey yaşayan var mı bilgi verebilir misiniz lütfen ?
Aysemlg Neslihancoskun birebir yaşadım . Kanamamda oldu 5. Haftada başladı 12. Haftada kesildi çok şükür. Dikkat et canm dinlen bişi ypma
efsanee_ Neslihancoskun 4. Ayıma kadar kanamalı gittim bende. İğne + progestan kullandım. Kanaman kesilene kadar olabildiğince dinlen kendini yorma ev işinden uzak dur süpürme felan.. yüksek bi yere uzanma. Dr bana günlük işlerini yapabilirsin ama yürüme işini olabildigince az tut dedi
Yaseminvera Neslihancoskun iğne ve progestan kullandım bende 3 kez kanamam oldu 1.5 ay yattım🙈 dinlenince geciyor
Duygu85 Neslihancoskun bende yaşadım ilk haftalar canım Progestan kullandım ama benim kanamamda gelmişti hala hapı kullanıyorum 19 haftaya geldik şükür daha görünmedi ama insan korkuyor tabiki geçmiş olsun canım birşey olmaz Allah’ın izni ile
Neslihancoskun Aysemlg ay çok sevindim canım benim ilk kimyasal gebelikti şimdide böyle olunca çok tedirgin oldum inşallah bi sıkıntı olmaz artık görünmüyor değil mi sende leke
Aysemlg Neslihancoskun yok canm ama 2 ay yatakdan kalkmadım. Sende kalkma dinlen ilişkiden uzak dur Allah yardımcın olur inşallaj sağ sağlım bebişlerimizi kucagımıza alırız inşallah🙏
Neslihancoskun Yaseminvera ay inşallah ya bende yatarım inşallah düzelir Bu arada progestanı ne şekilde kullandın
efsanee_ Neslihancoskun canım bnmde sürekli kanama yoktu. Bi oluyodu bi kaç gafta yok sonra yine. Ara ara oluyodu. İnş sende olmaz bi daha
Yaseminvera Neslihancoskun alttan ittir demişti doktor daha etkili olması için sabah akşam kullandım. Baska doktora da gitmiştim ilacın bebeğe ve sana zararı yok bitirebilirsin hatta sonra tekrar alıp kullanabilirsin dedi bir ay kadar kullandım. Cok şükür durdu🤗
SevdaLinkaaa Bana da keseyi gördüğümüz ilk anda söyledi. Bir iğne yaptırdı. Yarım saatten fazla ayakta kalma çok yorulma dedi. 16 haftalık oldum 20 gündür de progestan fitil kullanıyorum. Şükür kanamam olmadı hiç. Tedbirli olmak iyidir her zaman. İnşallah sizin de hiçbir sorum olmaz,karartmayın içinizi 🥰❤️
Neslihancoskun SevdaLinkaaa inşallah ben şuan progestanı normal ağızdan kullanıyorum fitil daha iyiymiş deniycem ama günde iki defa gündüz illaki kalkmam gerekecek ne kadar süre kalkmamalıyım sizce
Mutlu_E Neslihancoskun fitilden hemen sonra kalkarsan olduğu gibi yapış yapış sabun gibi geri geliyor ben attığım zaman yarım saat yatıyorum 😅
SevdaLinkaaa Neslihancoskun 15 20 dk yatın hatta ilk yattığım anda ayaklarımı da havaya kaldırıp öyle bekliyorum bi 5-10 saniye 🤣
Neslihancoskun Mutlu_E yarım saat yetiyorsa kolaymış ben bi 3-4 saat kalkmamam gerekirse diye korkuyorum malum lavabo ihtiyacı yoksa yatarım sıkıntı değil 😁
Neslihancoskun SevdaLinkaaa hayatımda hiç fitil kullanmadım birazda onun korkusu var aslında bugün deneyeyim inşallah olur normal ağızdan alınca aşırı baş dönmesi yaşıyorum fitilde hiç bi yan etkisi olmuyormuş 😅
Mutlu_E Neslihancoskun ya ben minimum yarım saat yatabiliyorum, ayağa ne zaman kalksam akıyor geri ama az en azından 🙊🤷🏻♀️😂
SevdaLinkaaa Neslihancoskun Ben de ilk kez gebelikten önce kullandım ,iltihap vardı ,temizleme amaçlı ,20 gündür de bunu kullanıyorum ,artık alışıyor insan ,ağızdan alır gibi 🤣Çömelerek koyarsanız fitili daha rahat akıp gidiyor ,ayakta zor gidiyor
Neslihancoskun SevdaLinkaaa önerinizi dikkate alıcam inşallah başarabilirim 😅 siz kaç haftalıksınız peki