Semisko cok dogru bı karar yara olduktan sonra hıcbısey fayda etmıyor o kalkanları gogsune emzırme atletı yada sütyenın ıcıne dırek memene takıyorsun sütün aktıkca orda birikiyor ucları sürekli ıslak kalıyor kıyafetle temas edip kurumuyor biriken sütletide cocuga verebilirsin ozellıkle uyuyp uyandıgında kalkandan sütlet tasıyor 😀 verdiğin paraya helal olsunn diyiceksib