Esrabrhk Biz bugün 26+6 günlük olduk ve inanır mısınız biz daha bugün cinsiyetimizi tam öğrendik. Kızımız olucak ve oğlum 14 aylık zor günler beni bekliyor ama çocuk bakmayı gerçekten seviyorum.. Kilomuz 1.450 gr olmuş çok şükür sağlığı da yerinde . Allah isteyen herkese versin sezeryanda çok korkuyorum umarım tekrar normal yapmayı rabbim nasip eder.
Hulya57 Esrabrhk benim 27 haftalıkken kilosu 1:200 grmdı doktorum bu şekilde dewam ederse normal Doğum olmaz dedi güzel yani kilosu falan 🧿 maşallah diyelim
Esrabrhk Hulya57 yok doktorum sorun olmadığını söyledi ben zaten ilk dogumumda oğlum 3850 ile normal doğurdum yine aynı doktora geldik bundada...çok tşk ederim .. 🌹