Hknilknr benimki daha küçük 12+5 deyiz ikili testim biraz sıkıntılı çıktı kan snuçları onla ugrasıyorum..özele gitim doktor çok ilgilendi ultrasonda hiç bir sıkıntı yok kalp atışı ve hareketleri çok iyi dedi kendini rahatlar bunlar net sonuçlar değil dedi biraz rahatım ama bakalım bekliyorum bende 🤗 senn içinde çok sevndm kavuşcaksınız artık 🤗