sevgiasil hıçkırık canım. Benim oğlum da doğuma kadar öyleydi . Bazen kısa sürüyor bazen 5-10 dakika sürüyordu. Kalkıp dolanıyordum geçsin die Gğnde 5-6-7 sürekli hıçkırıyordu. Doğdu ve 42 günlük şu an. Hıçkırıklardan devam ediyordu doktora gittik normal mi Gğnde 5 falan oluyo die meğer reflü vaemış . Mide kapakçığı gevşek olduğundan süt ve gaz yukarı hareket ediyor ve hıçkırığa sebep oluyor . 1 aydır reflü yatağında yatırıyoruz. Bakalım inşallah düzelir.