Gulsin
Ben kullaniyorum 12.ci haftadan beri suan 27.ci haftadayiz hiçbi zararı olmaz dedi pskiyatrim kadin dogumcumda mutlaka kullan dedi pskilojik olarak kasilmalarim var çünkü. Ama ben halen rahatlayamadim son haftalarda cok gerginim mutsuzum hicbisey yapmak istemiyorum surekli aglama krizi geliyo