Cankiz canım gecms olsun benimde kesemin etrafında kanamam vardı ama sanırım sen kadar cok değildi 3 ayımı doldurdum gecti progestan ve crinone jel kullandım yani hem ağızdan hem alttan bol bol kıyafetler giymelisin camasırın bile hamile camasırları olmalı kanamayı tetikliyormus cok ayakta durma bol su ic eğilme uzanma gecicektir cünkü tüm önlemleri almıs doktorun hic korkma oku bol bol bebişine ilaclarını ya şafi diyerek ic inşaallah en yakın zamanda kanaman kalmaz sağlıkla zamanında kavusursun bebişine