Ayskoca 38+3 teyim sali gunu çati muanesinde 3 cm lik açilmam oldugu soylendi kendi doktorum olmadigi icin ewe döndüm dün kendi doktorumda ayni seyi soyleyip yatiş vermek istedi kabul etmedim ewde sancimi cekmek istedim. fakat hic sancım yokk ne yapmaliyim fikri olan varmi?
Nata97 Ahudutu yapragi cayi ic canim, hurma ye. Squat falan sancilarini haraketle Karsila. Ama sancin olursa evde cekme herkes 12saat sanci cekmez anidende gelembilir bebek :)
Ayskoca Nata97 gunde 6 7 tane hurma kesin yiyorum cnm bol bol yuruyüste yapiyorm cayi hic duymamistim denicem tesekkurler 😊