Caglabsrr Kızlar 15 haftalık hamileyim 53 kiloyla hamile kaldım dün tartıldım 48 kiloya düsmüsüm ve hic gobegim de cıkmadı normal mi?
Misskokulumm Caglabsrr bende de aynı şey var canım göbeğim henüz dışardan belli olmuyor zamanla alırsın çok takılma 😊💕
Elifee Caglabsrr bulantın kusman fazlaysa yada aşırı iştahsızlık varsa normal canım benim de öyle oldu çünkü ilk 20 hafta
kbraknt @Caglabsrr normal canım 20 haftadan sonra alırsın bende 58 ile hamile kalıp 52 kiloya düştüm şuan 33+1 haftaligiz ve 61 kiloyum 3 kilo almış oldum ve çok mutluyum bebeğinde gelişimi 1 hafta önde ne kadar az kilo o kadar iyi bence 😊
Caglabsrr merve1650 Allah saglikla kucagina almayı nasip etsin canım bilgilendirdigin icin tesekkur ederim😊
Caglabsrr Elifee ilk haftalar cok bulantım oldu simdi gecti Allaha sükür😊 senin ki baya uzun sürmüs Allah saglikla kucagina almayı nasip etsin bebegini canim❤
Elifee Caglabsrr amin canım az kaldı şükür benim kusmam falan olmadı da canım iştahsızlık aşırı vardı 🤗
Caglabsrr Elininanasi zamanla veririz heralde bebisleri saglikla kucagimiza alalim da tombis gezsekte olur😂
Elininanasi Caglabsrr evet evet.acikiyorum ben artik tez tez😐😐😐esim kiz patliyucan diyo🤭Napayim aciktim iste diyorum ye diyor.bebek olucak oyle zayifliyacksanki hic haberin bile olmuyucak diyo😂Bende insallah diyorum her defa😂