Yesimeliz aynisini Bende düsünüyorum, esim dogumdan sonra 3 hafta evde olcak o yüzden 3 hafta kimseyi istemiyorum yanimda ne annemi ne kaynanami..
Hem anneligin tadini cikarmak hemde Basimda kimse dirdir etmesin diye istemiyorum..
Ama gelde anlat 🙄
Insallah güzel bir dille anlatabilirim anlamak darilan darilsin cocugumla gecirecegim zamandan önemli mi 😂
Yatmak istesen yatamicaksin rahat hareket edemiyo Insan biri oldugu zaman..
Yalniz degilmisim Bu konuda cok sükür