Mervecrbg merhaba ben bir kaç gündür bu hap ve şurupları araştırıyorum. Vücudumuzdaki DHA denilen asit bebek tarafından alınıyormuş. Beyin gelişimi için önemli bir faktörmüş. Benim doktorum önermedi ama soracağım yarın. Kötü kokuyorsa piyasada muadilleri var. Ama DHA oranı yüksek ve trigliserid formda olmasına dikkat etmek lazımmış.