Mrv93 Gulcan80 hiiç korkma arkadaşım zaten yaşayınca anlıcan aman bumuymuş diceksin.. Şu kadar örnek vereyim ağda illaki yapmışsındır ilk çekişini hatırla ondan çooooook daha az bir acı acıda değil hatta baskı 2 kere derin nefes aldınmı bitiyor
Mrv93 mrsdoruk en güzelini yapıyosun diyorum ya okadar korkulcak bişey olsa çocuğu nasıl yaptık? 🤣 Ben doğumdanda korkmuyorum şuan okadar güzel imkanlarımız varki çok şanslıyız eskiden hiç bişey yokmuş çatır çatır doğuruyorlarmış.
mrsdoruk Mrv93 valla bende korkmuyorum hem korksam ne fayda ? Doğum yaklaşmadan kendi kendini motive etmek bence çok önemli. Biz istersek her şeyi başarabiliriz ben böyle düşünüyorum canım☺️
Mrv93 mrsdoruk aynen öyle arkadaşım aslında okadar çok güçlüyüz ki bunu bir fark etsek ooo ozaman herşey çok kolay olacak💪🏻