Deniz25 Bayanlar 14. Haftaya geldik çok şükür ama bi bel ağrısı bi kasık ağrısı bunlar normalmi 😞 iki kere kanama atlattığım için biraz tedirgin ediyor
Hamilebiranne Deniz25 ya bende 14.haftama girilen 2 gün sonra benimde kaşık ve bel ağrım oluyor 2-3 gündür araştırdım bu haftalarda rahim büyğdüğü için çok normalmiş ağrıların olması birde bende kasık ağrım olunca bacaklarım da ağrıyor 🙄