Kceyhan benim küçüklüğümden beri kan sorunum var ana hamilelikte gümde iki kez kan ilacı içtiğim halde kanım düşmüş, sen de doktorun önerirse gerekli görürse yaptırırsın , basit bi şey, Doğum esnasında kan seviyemizin iyi olması lazım sağlığımız için☺️