Mrvzbkc Dün kontrolum vardı hastenye geldik nat çekildi aktif çıkmadı kalp atışı az diye yatıralım dediler yatışıl yapıldı 9, 9buçuk gibi 11 e doğru sancılarım başladı açılmam 3 cm bebişin nstsi normaldi aktif ama sancın var gününde dolmak üzere taburcu olma dediler. Sancılarım 3 den sonra kendini daha çok belli ediyordu 4 e doğru lavaboya kalkarken suyum geldi suni sancı verdiler 5 gibi 6 ya doğru artık sancılarım sıklaşmıştı ama acılmam da ilerleme olmadı yatakta ıkınma konusunu ben beceremedim yani nefesim yetersiz kaldı 8 buçuk gibi çömelerek ıkındım en son 9 buçuk gibi sancım sıklaştı gelince ıkın dediler ıkındım sedyeye aldılar geliyo ıkınma doğumhaneye gitcez dediler sandalyeye bindik çatala çıktım ve doğurdum saat akşam 9.50 de. eşi çıkınca daha rahatladım evet hemencecik insanın çektiği sancıları unutuyor ağrı yok diyemem elbette vardı ben devlet hastanesi hatta kadın doğumda doğurdugum için biraz zorlukları oldu çok muayne gibi ama artıları da vardı en yenisi bile tecrübeliydi yardımcı oldular. Ben hep burdan suni sancı normal doğum hikayeleri arayıp okuyup kokuyorsum herkesın farklı hikayesi var gerçekten ben evimde sancımı çekip hastanye öyle gitmeyi çok istedim çok dua etmiştim nasipte hastane varmış dikişlerim çok onun ağrısı var tavsiyeleriniz varsa bu konuda dinlemek isterim sorularınız varsa cevaplamaya çalışırım.