Nasibveannesi canım bende 29 haftalık yani senelerdir ilk kez bir ramazanı tutmayacağım kendimi çok kötü hissediyorum😣 yani korkuyorum bebeğe birşey olur diye birde bende çok açlığa dayanıklı değilim Allah muhafaza bişey olur düşerim bayılırım falan diye de korkuyorum😏 tutamayacağım malesef ama doktora sormadım hiç