Ayseasit Kızlar merhaba hamileyken antibiyotik kullanan oldu mu ? Doktor bana önerdi kullanıyorum zorunlu olarak ama içim hiç rahat değil 37 haftalık gebeyim sizce zararı olur mu
nazan_a Ayseasit Doktorunuz onerdiyse hamilelige uygun bir antibiyotiktir zaten. Endiselenmenize gerek yok. Gecmis olsun.
PrensesimDoga Ayseasit agumentin 1000 lik kullandım 16 haftalık iken. Bildiğim kadarıyla enfeksiyon vs varsa kullanılmaz ise bebeğe zarar verirmiş.
Aysingeldiislerdegisti Ayseasit o antibiyotiğin hedef aldığı iltihap çoook daha tehlikeli sakın bırakmayın. İltihap sizin kalbinize beyninize yada bebeğinize kadar bile gidebilir allah korusun