Busratpll Kizlar merhaba 6 haftalık hamileyim. Boyun düzleşmesi var inanılmaz şekilde ağrı var. Geçmesi için ne yapabilirim. Reparil gel diye ağrı kremi var kullansam sorun olur mu acaba yaşayanınız var mı?
gizemmm Busratpll benimde aynı haftalarda inanılmaz derecede ağrım oldu dizlerimde. Doktor kullanma kesinlikle dedi
elifiii Busratpll kesinlikle ağrı kesici veya kas gevşetici krem hap vs. kullanamazsınız.. özellikle ilk 12 hafta kan yoluyla besleniyor bebeğiniz.. agrı kesici olarak parol veya minoset içebilirsiniz.
anapanda12 Doktor danışmanlığında kullanman daha uygun olur. Doktorum bel vs gibi ağrılar için ilaç yazıp vermediklerini söylemişti. Hele bu haftalarda bebek çok küçük doktoruna danış